Het Vlaamse Kruis verkoopt 'social distancing' vloerstickers aan handelaars om beschermingsmiddelen te voorzien voor vrijwilligers

Tijdens deze coronacrisis was ‘Het Vlaamse Kruis’ (HVK) erg gedreven om de bevolking te helpen. Zo waren onze vrijwilligers bijvoorbeeld actief in triageposten of vervoerden ze patiënten met een Covid-19-besmetting.

Om onze werking verder te versterken en uit te breiden zijn financiële middelen nodig. Daarom lanceert HVK nu een Covid-19-campagne. Deze omvat antislip vloerstickers om klanten eraan te herinneren de ‘social distancing’-regel van 1,5 meter te respecteren alsook informatiestickers met preventietips.
Om de boodschap energiek en luchtig over te brengen neemt de mascotte van HVK een prominente plaats in op de stickers.

Hoe kan jij bijdragen?

Als ondernemer kan je deze stickers goed gebruiken bij het opnieuw openen van je zaak.

Wanneer je een pakket koopt voor € 50 (incl. transportkosten) ontvangt HVK € 20 aan steun. Met de opbrengst van 1 pakket van 5 stickers kopen we beschermingsmiddelen voor twee vrijwilligers (maskers en beschermschorten). Stiekem hopen we erop dat alle handelaars samen 5.000 pakketten kopen, want dat is de prijs van een nieuwe ziekenwagen.

Kies online de stickers die het beste passen voor je zaak via https://printworks.be/hvk . De transportkosten zijn in de pakketprijs inbegrepen.
Geef bij bestelling het woord "Guberna" in op het einde van de bestelling; zo kunnen we de impact van deze Guberna-oproep nagaan in het geheel van de campagne.

Alvast dank voor elke bestelling die we mogen ontvangen.