Let op: Onze kantoren zijn gesloten van 22 tot en met 26 december. Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk daarna.

Onze kantoren zijn gelegen in Havenlaan 86c, bus 318, 1000 Brussel en in Reep 1, 9000 Gent.

U kunt  de routebeschrijving naar ons kantoor in Brussel, onze Home of Governance, hier downloaden.

Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord al in onze FAQ. Staat uw vraag er niet tussen? Contacteer ons via onderstaand formulier en we beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.

 

Veel gestelde vragen (FAQ)

Deze FAQ-sectie biedt u de nodige informatie om optimaal gebruik te maken van onze diensten en om eventuele vragen over lidmaatschap, opleidingen, events, en websitegebruik snel te beantwoorden. Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

Lidmaatschap

Hoe kan ik mij inschrijven of registreren voor een lidmaatschap? 
Bij GUBERNA bieden we diverse lidmaatschapsopties aan voor zowel individuen als organisaties. U kunt zich eenvoudig registreren via onze website. Gebruik de GUBERNA Lidmaatschapscalculator om te bepalen welk lidmaatschap het beste bij u past. 

Naar lidmaatschapscalculator 

 

Waar kan ik de status van mijn inschrijving of registratie volgen? 
Na uw inschrijving ontvangt u een welkomst-e-mail. Controleer ook uw map met ongewenste e-mails of spam om er zeker van te zijn dat de e-mail niet daar is terechtgekomen. 

 

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn lidmaatschap? 
De facturatie wordt verstuurd voor het einde van de maand waarin u zich heeft ingeschreven. Als u de betaling online heeft voltooid, ontvangt u alsnog een overzichtsfactuur. 

 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap stopzetten? 
Voor Individuele en Young GUBERNA leden moet de opzegging ten minste één maand voor de vervaldatum worden doorgegeven. Voor Corporate leden is een opzegtermijn van drie maanden voor de vervaldatum vereist. Raadpleeg hiervoor ook onze algemene lidmaatschapsvoorwaarden. Neem contact op via het contactformulier over uw lidmaatschap om uw lidmaatschap stop te zetten.

Opleidingen

Waarom krijg ik niet meteen bevestiging van de inschrijving op de opleiding? 

Bij GUBERNA streven we ernaar om kennis en ervaringen te delen, vaardigheden te ontwikkelen en goed bestuur te bevorderen. Daarom hechten we veel waarde aan interactieve sessies, casestudies en het uitwisselen van ervaringen in kleine, zorgvuldig samengestelde groepen binnen onze opleidingen Director Effectiveness, Board Effectiveness &  Board Simulation

Wij besteden daarom heel wat aandacht aan het samenstellen van een diverse en complementaire groep van deelnemers op basis van een objectief en professioneel selectieproces. 

Uw selectie voor deelname voor deze opleidingen wordt bevestigd nadat u van GUBERNA een bevestiging heeft ontvangen per e-mail. 

 

Wanneer ontvang ik de facturatie voor mijn opleiding? 

We streven ernaar inschrijvingen zo snel mogelijk te verwerken. U ontvangt de factuur uiterlijk één week voor de aanvang van de opleiding. Indien u de betaling online heeft volbracht zal u nog steeds een overzichtsfactuur van ons ontvangen. 

 

Hoe word ik GUBERNA Certified Director? 

Ons open opleidingsprogramma bestaat uit drie modules die elkaar aanvullen: Director Effectiveness, Board Effectiveness en Board Simulation. Na het volgen van deze modules en het behalen van de bijbehorende certificaten, kunt u de titel van GUBERNA Certified Director verkrijgen. 

Meer informatie vindt u hier

Events

Wanneer ontvang ik de facturatie van de inschrijving voor een event? 

We streven ernaar inschrijvingen zo snel mogelijk te verwerken. U ontvangt de factuur uiterlijk één week voor het event. Indien u de betaling online heeft volbracht zal u nog steeds een overzichtsfactuur van ons ontvangen. 

Website gebruik

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen? 

Controleer of u het correcte e-mailadres gebruikt dat aan uw account gekoppeld is. Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de optie Wachtwoord opnieuw instellen. Voor verdere ondersteuning kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier over website gebruik. 

Disclaimer: 
We streven ernaar onze website voortdurend te optimaliseren. Dit kan soms leiden tot langere laadtijden. Onze excuses voor het eventuele ongemak. 

Hoe maak ik een afspraak?

Om een afspraak te maken in ons Home of Governance, kunt u contact opnemen met onze office assistant, Iris Gantois, via het e-mailadres iris.gantois@guberna.be

Onze locatie

Nog geen GUBERNA-lid?

Ontdek onze lidmaatschapsvoordelen en sluit u aan bij ons netwerk van meer dan 3.000 governance actoren (bestuurders, aandeelhouders, ondernemers en decisionmakers).

Bekijk de lidmaatschappen

Wel al lid?

Log hier in en geniet van al uw voordelen.

Member Login