Algemene informatie

Datum:

Beste GUBERNA lid,

De Raad van Bestuur van GUBERNA heeft het genoegen u uit te nodigen op de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering die, omwille van de pandemie en ingevolge de beslissing van 12 februari 2021, digitaal en achter gesloten deuren zal plaatsvinden op donderdag 25 maart 2021 om 18u00 (registratie mogelijk vanaf 17u30).

Na een eerste succesvolle editie vorig jaar, maken wij graag van deze digitale vergadering een inclusief gebeuren waarbij zoveel mogelijk leden betrokken zijn! Misschien kunnen we ook inspiratie bieden voor de organisatie van uw eigen Algemene Vergadering.

Wij voorzien opnieuw een helpdesk om u te ondersteunen bij uw registratie of bij technische problemen.

Ook krijgt u de mogelijkheid om zowel vooraf als tijdens de vergadering uw vragen te stellen. Wij zullen uw relevante vragen bundelen en voorleggen aan Voorzitter Gaëtan Hannecart, Commissaris Peter Vandewalle (VGD) en Executive Director Sandra Gobert. Om dit zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, nodigen wij u uit om ons reeds op voorhand uw vragen te sturen via connect@guberna.be.

Wij stellen u graag volgende documenten ter beschikking (u kan deze consulteren door ze aan te klikken):

Belangrijk:
Mogen wij u vragen om ons sowieso een volmacht te bezorgen, ook indien u zal deelnemen aan de vergadering. Op die manier kunnen we een eventueel technisch euvel alsnog opvangen.

We bezorgen u het overzicht van de jaarrekening 2020 en het budget 2021 samen met uw bevestiging van inschrijving. U ontvangt dan ook de toegangslink tot de vergadering. U kan alle documenten ook steeds opvragen via connect@guberna.be.

Wij verzoeken u vriendelijk in te schrijven uiterlijk vóór 21 maart 2021 en ontvangen dan ook graag uw volmachten.

We kijken er alvast naar uit u talrijk te mogen begroeten op 25 maart!

Liesbeth De Ridder                       Sandra Gobert                      Gaëtan Hannecart
Secretary General                         Executive Director                Voorzitter

 

 

Praktische informatie

Hoe kan u deelnemen? 

U heeft verschillende opties om deel te nemen aan onze digitale Algemene Ledenvergadering:

  1. U kan via uw pc inloggen via de logingegevens die u ontvangen heeft in uw confirmatie e-mail. 
    We raden deze optie aan omdat deze het meeste gebruiksgemak geeft om de Algemene Ledenvergadering online te volgen.
  2. Indien u bij de start van de meeting geen pc ter beschikking hebt, kan u uiteraard ook via tablet of smartphone deelnemen door de Lumi app te downloaden (zie confirmatie email) en u in te loggen met de logingegevens die u ontvangen heeft in uw confirmatie e-mail. 

Gelieve uw login gegevens niet te delen. Deze gegevens vertegenwoordigen uw stem als lid en zijn strikt confidentieel.
U vindt verdere instructies in de handleiding van Lumi

Hoe kan u vragen stellen?

  • U kan vooraf uw vragen indienen via connect@guberna.be. Van zodra u bent ingelogd, kan u ook vragen ingeven in de chatbox.
  • Tijdens de livestream kan u uw vragen ingeven in de chatbox.

Hoe kan u uw stem uitbrengen?

Om uw stem uit te brengen dient u geregistreerd te zijn. De registraties starten op maandag 22 maart en worden afgesloten bij de start van de stemming op de vergadering van 25 maart. Stemmen kan vanaf het moment van uw registratie tot het afsluiten van de stemming op de vergadering van 25 maart.

U heeft hulp nodig?

Voor mogelijke vragen of hulp bij uw registratie kan u een e-mail sturen naar connect@guberna.be met uw vraag en telefoonnummer. Eén van onze collega’s zal u contacteren om u verder te helpen.

Op 25 maart staat onze helpdesk klaar vanaf 16u30. U kan hier voor bellen naar de nummers 0476 17 31 53 (Alina Pavel) of 0477 98 19 79 (Marwein El Bekri). Mocht u wegens overbezetting van deze nummers niet onmiddellijk gehoor krijgen, dan kan u ons eveneens via connect@guberna.be bereiken.

Wat indien u alsnog verhinderd bent?

Indien u onverwacht niet aanwezig kan zijn, kan u op voorhand uw stem uitbrengen en/of ons uw volmacht ondertekend bezorgen via connect@guberna.be.