Type
  • Book
Themes
  • Other
Organisation type
  • Other
Datum
Brand change

Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie

Hoe zorg je ervoor dat merkverandering ook merkverbetering betekent? Sleutelvragen voor futureproof merken

Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.

Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.

Thierry Cattoir is merkenarchitect en oprichter van Remarkable, een adviesbureau dat al meer dan dertig jaar actief is in merkenstrategie, -ontwikkeling, -verandering, en -bescherming. Remarkable stond aan de wieg van de belangrijkste merkveranderingen in België (Arvesta, Belfius, Fluxys, KBC, Lotus, Unizo, Umicore en vele andere). Thierry Cattoir is merken- en modellengemachtigde en ererechter in handelszaken. Daarnaast geeft hij gastcolleges en voordrachten aan hogescholen, instituten en universiteiten.

Promotie voor GUBERNA leden

Dit boek is gepubliceerd in het Nederlands.
GUBERNA leden ontvangen 10% korting en gratis verzending wanneer ze dit boek aankopen via de webshop van Lannoo Campus. Gebruik hiervoor de kortingscode GUBERNA_21. Deze actie is geldig van 01/09/2021 tot en met 30/11/2021 en kan niet gecumuleerd worden met andere promoties of kortingscodes.